Thursday 9 August 2012

Allah , parents , life , cita , cinta :)

assalamualaikum ..

Bismillah, Praise be to Allah the creator of all the creations, who is eternal and exists without a place, we ask Allah to raise the rank of Prophet Muhammad and his kind Aal and companions, thereafter.

kali nie saje buat entry combine semua sekali. sebab lepas nie takut da tak terbuka blog nie. yela nak raya, sibuk kan, hewww *aishhh terlebih sudahhh, hehe


sedar tak sedar ramadhan da tak sampai seminggu pun lagi nak tinggalkan kita :( kejap bukan? moga di ramadhan yang akan datang, saya masih ada di muka bumi ini, bernafas sebagai khalifah Nya .


Allah Almighty :)


saya memang suka pegang this quotes ' be content with what Allah has given you, and you will be among the richest of people '


umi abah, doakan kejayaan along. T__T * tetiba mood touching :( . well final da dekat. sebelum raya memang happy and semangat terlebih kot nak balik. tapi buka je cuti raya, hmm, tak payah cerita. yang nie nak submit, yang tu nak present. aigooo -.- . ape - ape pun obstacles yang bakal along hadapi, hope umi abah selalu ada dengan along . :)







saya juga mahu jadi hebat macam orang lainnnnnnn ! jyeahhh. hewhew, kemain lagi *tone macam nak teriak :D .
insyaAllah. manjada wa jadda . yang penting kita tahu ape yang kita nak kejar dalam hidup untuk kita bawa di dunia jugak ke akhirat.






dicintai dan mencintai? itu lumrah manusia :) to be in love with someone who know how to cherish you is the best things in life lah kan? semoga Allah mengurniakan saya seorang lelaki yang mampu membimbing saya untuk sama - sama mencari redha Allah . ameen .

lot of love, nia




No comments: