Monday 10 September 2012

astarghfirullah for my past , insyaAllah for my future , alhamdulillah for today :)

salam alaykum ! :')


selamat pagi, pagi yang indah dan tenang, cuma mata saya je tak berapa nak ' tenang ' . :D *mata panda okay ^^. semalam tidur pukul 3 pagi, memerah keringat, mengeluarkan kan tenaga yang super, duper giant besar untuk menyiapkan assignment. *ntah kenapa tetiba hiperbola pulak ayat #sila abaikan -.- , hewhew


semalam kan time buat keje tu, sempat lagi on9 jap. then saya buka fb kawan dakwah kat fb nie. ( on9 sempat je, ape kes nie, keje tak siapppp lagiii :D )



terjumpa la gambar nie. taraaa !
comel yang amat bukan? hehe. you know, sometimes we lose our way. somehow Allah always helps us find the right path again. insyAllah, selalu lah berpegang di jalan Allah. moga kita selalu mendapat redha Nya. jaga hubungan kita dengan Allah dan manusia. jangan sampai tinggal noda dalam hati. jangan sampai letak kan Allah di posisi belakang. jangan sampai cinta manusia menerajui hati kita. sabarlah, yang halal itu lagi indah. binalah kelurga sakinah mawaddah dan warrahmah ^^. *pheww, macam buat usrah pulak :D


i want to be a good daughter, a loyal wife and a responsibility mother who can guide her kids in way to obtain Jannah. InsyaAllah :')

oh okay, satu lagi tak lupa jugak. ehem2. readers, do please make a du'a for me. im in final exam mood. -.- bila tengok orang lain hebat, saya pun nak jugak jadi hebat. bila tengok orang lain berjaya, saya pun nak jugak macam tuu. thats why saya buat solat malam, kuatkan diri dengan berdoa. Allah tak tinggal hamba yang selalu ingat Dia. manjadda wa jada for me, and also for those yang nak exam. :)

percaya pada janji Allah. teruskan berdoa, tingkatkan usaha kita untuk nak dekatkan diri dengan Allah day by day ye kawan2 saya yang ohsem ye? :D * sambil buat muka innocent with my gigi rabbit ^^. yang lepas saya jadikan pengajaran, insyaAllah pada masa akan datang saya buat lagi baik dan alhamdulillah untuk hari ini ^^




lot of love, bunnynia :D




No comments: