Wednesday 30 April 2014

Helloo wednesday morning !

Hey assalamualaikum.



I enjoyed my holiday so very much. Hahaha. (Okay bakpo dengan mu nia awal awal mu suko doh?) Sebenarnya takde la kata enjoy sangat sebab still sibuk dengan 'rumahtangga' as usual sebab nya kakak sulung, alaaaa you know, haaaa? Tapi itu yang manis, letih gua cakap kat lu tapi itu yang buat happy sebab apa pun, berkhidmat untuk family, walau sebenarnya tak nampak besar sangat pun benda tu, tapi masa, precious luang dengan family, itu yang terpenting.



Ada lah satu dua kawan kan yang promote kat aku 'okay nia why not you try hantar manuskrip ke apa kan tak kisah la dekat karangkraf ke atau mana mana syarikat penerbitan yang lain' sebab aku rasa lah kan diorang pun dah serabut aku duk buat cerita pendek sokmo pastu aku duk bebel mende entah dekat twitter/setagram. LOL. Ada, ada tu memang ada perancangan. Lama kot dah simpan hasrat ni dari zaman dedolu lagi zaman first ada blog, tu aim sebenarnya. Tapi bila buat tu, start je nak buat, kadang ilham mati terus kat situ. Yelah, takpe aku just buat/usaha, pasni if Tuhan bagi ilham, inshaaAllah benda ni jalan. Aku yakin tu je, tak cepat, lambat. Watlek.



Another year has passed by. How fast time flies. Ya Tuhan, nikmat banyak Kau beri Sepanjang aku hidup, terlalu banyak. Terima kasih untuk segala apa yang Engkau beri pinjam dekat aku, kasih sayang mak/ayah&adik beradik, sahabat, nikmat yang hari2 aku dapat, tak terkira. Adik adik yang kelilingi aku, orang yang aku tak kenal, even aku tak pernah jumpa apa semua, still doakan aku hari2. Tu dah terlalu buat aku rasa di hargai. You guys rock my world !! Alhamdulillah. I didn't blog much about my life. Nantilah kalau kata nanti aku nikah, aku reveal hahaha. Tu 'kalau'. Setepek gambar dengan seketul nia di dalam tu, dengan family, husband, anak. Eh. Swaggggggggg!



Dan walau apa pun kau nak buat, kau rancang, Tuhan jugak sebaik baik perancang. Janji kau letak Tuhan nombor satu, inshaaAllah yang lain will be bereh sokmo takdok masalah. Hoo gitu, deh? Aku doa biar Tuhan rahmati semua yang aku kenal, Tuhan maha kasih, maha cinta. Allahu musta'an.




Favourite place everrr !


1 comment:

Unknown said...

Nice... penuh dengan peringatan...^^